دریای من . اقیانوس تو و دلفین های زیبا

آمده ام دریاچه قلب خویش را به دریای قلب شما پیوند زنم تا اقیانوسی عظیمی بسازیم و در آن شاهد غوطه وری دلفین های زیبا باشیم

دریای من . اقیانوس تو و دلفین های زیبا

آمده ام دریاچه قلب خویش را به دریای قلب شما پیوند زنم تا اقیانوسی عظیمی بسازیم و در آن شاهد غوطه وری دلفین های زیبا باشیم

من رفتم

سلام.

دیگه وقت رفتنم رسیده.باید برم سفر.یه خاطره دیگه با افراد دیگه.مکانهای جدید با مردمانی متفاوت.رسوم عجیب و شاید خطرناک.

نمی دونم کی این پستم و می خونید ولی الان یه روز قبل عید فطره. روز عید حرکت میکنم.پروازم فرداشه.تا۲۲ اذر کشتی باشم.

من هر جا که تونستم به نت دسترسی داشتم میام و یه آماری میدم.ولی انجا چیزی آپ نمی کنم میرم تو ۳۶۰.اگه خواستین خبری از من بگیرین برین به آدرس ۳۶۰

http://360.yahoo.com/seatiger79

عید سعی فطر به همتون مبارک باشه.پیروز و پاینده باشید و دریانوردهای دوست داشتنی رو هم که از خونوادهاشون دورن دعا کنید.

نظرات 6 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 ق.ظ

خدا به همرات باشه عادل جان...مواظب خودت باش مرد دریایی!!
منتظریم تا بیای...
فعلا بای بای :-*

شهرزاد جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام عادل جان:
خوبی عزیز؟؟؟؟؟؟
دیگه داری میری دیگه؟؟؟؟؟؟
دلمون برات تنگ میشه :((((((((
کاپیتان ما فردا میاد؛
تو هم مواظب خودت باش امیدوارم که موفق باشی و سلامت
عیدتم مبارک عزیز.....
دست علی یارت....
خداحافظ.........

بهار دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ق.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

سفر به خیر. عید شما هم مبارک. منتظریم که زودتر برگردی.

اسپوتا سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.aradsalt.ir

سلام دوست گلم
از سایت ما دیدن کنید شرکت ما یه محصول فوق العاده داره که برای خیلی از بیماری ها مفیده برای پوست عالیه و ترک های دست و پا و پینه و بوی بد عرق بدن و پا رو از بین می بره
منتظر حضورتون هستیم
شرکت تولیدی اروم آراد دوز www.aradsalt.com
www.aradsalt.ir

مرجان جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:32 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

سلام عادل جون
هنوز در سفری دوست من :)

ایشاا... هرچه زودتر به سلامت برگردی و شاهد نوشتنت باشیم

این وبلاگ جدیدم هست ... این آدرس رو داشته باش
خدانگهدارت :)

شهرزاد پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ب.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com

سلامم عادل جون:
خوبی عزیز؟؟؟
تو هنوز در سفری مرد دریایی؟؟
عزیزم سال جدید رو بهت تبریک میگم امیدوارم که سال خوبی داشته باشی توام با موفقیت؛شادی؛پیروزی؛و عشق در کنار خانواده و زیر سایه ی حق!!
امیدورام که در این سال به تمام آرزوهات برسی...
دلمون برات تنگ شده عزیز به مقدار زیاد..
هر موقع که اومدی پیش منم بیا..
مواظب خودت باش..
دست علی یارت..
یا حق!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد