دریای من . اقیانوس تو و دلفین های زیبا

آمده ام دریاچه قلب خویش را به دریای قلب شما پیوند زنم تا اقیانوسی عظیمی بسازیم و در آن شاهد غوطه وری دلفین های زیبا باشیم

دریای من . اقیانوس تو و دلفین های زیبا

آمده ام دریاچه قلب خویش را به دریای قلب شما پیوند زنم تا اقیانوسی عظیمی بسازیم و در آن شاهد غوطه وری دلفین های زیبا باشیم

آغاز سفری دیگر

آخرین سفر دریایی من اینگونه شکل گرفت  :

بعد از انجام کارهای مقدماتی در شرکت تهران,کشتی پرشین گلف رو به من پیشنهاد دادن که قرار شد به اون کشتی ملحق شم.18 آبان تاریخ بلیطی بود که از طرف شرکت برای من گرفته شده بود.منتها از شانس بد من کشتی 3 روز بعد به ایران رسید و تو این مدت من تو هتل  بودم البته هتلش بد نبود و چون همش بیکار بودم و 3 روز از مرخصیم تلف شده بود اعصابم خرد بود.
خلاصه به کشتی  ملحق شدم و شروع کردم به کارایی که باید در هنگام تحویل گیری انجام بدم.خیلی زود تحویل گرفتم چون میدونم اینجور موقع همه عجله دارن زود پیاده شن.بعد از انجام یه سری کارا  و آشنایی کوچک با محیط کشتی به کابینم رفتم تا مرتبش کنم.البته نفر قبلی واقعا همه چیو تمیز کرده بود و نیازی به تمیز کاری بیشتر نداشت .ولی حال هیچ کاریو نداشتم اونایی که با این شرایط آشنایی دارن می فهمن که من چی میگم.آره شب اول قبر شروع شده بود.گذروندن چند شب اول کشتی خیلی سخته ولی بعد یه مدت که عادی شد دیگه خیلی جیزا فراموش میشه.


حرکت به سمت اسکله فولاد در بندر عباس جهت بارگیری به سمت چین:
در اسکله فولاد پودر آهن بارگیری کردیم و برای سوخت گیری خودمونو آماده کردیم.تقریبا 20 ساعت سوخت گیری طول کشید که تو این 20 ساعت اصلانخوابیدم.بعد از اتمام سوخت گیری به سمت چین حرکت کردیم.خوشبختانه اون موقع از سال خیلی دریای خوبی داشتیم و هیچ مشکلی واسمون پیش نیومد تا دریای چین که اونجا دریا ما رو از شرمندگی دراورد و یه حالی بهمون داد که تمام راحتی سفر تا اونجا رو جبران کرد.اما بعد از هر طوفانی یه آرامشی هست که لذت بخش ترین چیزی که تا حالا دیدم و ادم با دیدن این آرامش راحت و آسوده میشه.

 

 

 

        

 عکسای بالا مربوط به طوفان دریای چین هست.امیدوارم هیچ وقت قسمتتون نشه.واقعا تو اون لحظه ادم از زندگی بیزار میشه.هر وقت خواستین کسی رو نفرین کنین بگید ایشالا دریا زده بشی.خدا رو شکر من که دیگه دریا زده نمیشم ولی بد دردیه هر چی هست.آرامش بعد طوفانو که شنیدین.واقعا صحنه زیبایی این آرامش.ادم همه چی رو فراموش میکنه.این دریا با اینکه همش آبه و چیز دیگه ای نمی بینید بقدری زیبا میشه که حاضر نیستی ازش دل بکنی.

 

   آرامش بعد طوفانو دیدید؟باید از نزدیک لمسش کنید تا بفهمید من چی میگم.

براتون تو پست بعدی یه  سری عکس از چین براتون میزارم و بازم براتون از سفر میگم.

                                               

                                           

      

 

                 

                              

نظرات 1 + ارسال نظر
مرجان چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:01 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام عادل جونم
عالی بود عاااااااااااااااااااااااالی ! کیف کردم به خدا .... وقتی از طوفان دریا و آرامش بعد طوفان حرف زدی ، سعی میکردم لااقل صدای امواج رو تصور کنم .... تا حدودی حسش کردم

عکسهات عالی بود ... منتظره مطالب و عکسهای بعدیت هستم

شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد