دریای من . اقیانوس تو و دلفین های زیبا

آمده ام دریاچه قلب خویش را به دریای قلب شما پیوند زنم تا اقیانوسی عظیمی بسازیم و در آن شاهد غوطه وری دلفین های زیبا باشیم

دریای من . اقیانوس تو و دلفین های زیبا

آمده ام دریاچه قلب خویش را به دریای قلب شما پیوند زنم تا اقیانوسی عظیمی بسازیم و در آن شاهد غوطه وری دلفین های زیبا باشیم

ورود به جمع شما

                                                

 با نام خدا آغاز می کنم . در شروع کار خودبه حکیم بزرگ ادای احترامی کردم .دیوانش را گشودم چنین آمد:

    بالا بلند عشوه گر نقش باز من      کوتاه کرد قصه زهد دراز من

دیدی دلا که اخرپیری و زهد و علم                     با من چه کرد دیده معشوقه باز من

            مستست یار و یاد حریفان نمیکن       ذکرش بخیر ساقی مسکین نواز من

یا رب کی ان صبا بوزد کز نسیم او                 گردد شمامه کرمش کارساز من

         نقشی بر آب می زنم از گریه حالیا       تا کی شود قرین حقیقت مجاز من  

می ترسم از خرابی ایمان که می برد                 محراب ابروی تو حضور نماز من    

     گفتم بدلق زرق بپوشم نشان عشق        غماز بود اشک و عیان کرد راز من  

برخود چون شمع خنده زنان گریه می کنم                 تابا تو سنگ دل چه کند سوز و ساز من

               حافظ زغصه سوخت بگو حالش صبا        با شاه دوست پرور دشمن گداز من       

سلام دوستان

مدتهای زیادی بود که در فکر ایجاد یک وب لاگ بودم.ولی همیشه بنا به دلایلی از این کار منصرف می شدم . علی رغم اینکه ایده های بسیار زیادی در سر داشتم و لی نتوانستم هیچ کدام آنها را به مرحله عمل برسانم.

چقدر رسمی حرف میزنم.خلاصه اینکه آقا دل رو زدیم به دریا که حداقل شروع کرده باشیم.هر چند که ممکنه تا آخر امسال و یا حتی بیشتر نتونم چیزی جدید آپ کنم. ولی بهتون قول می دم که وقتی از سفر بر گردم با دست پر بر گردم.چی کدوم سفر؟ای بابا. برو شناسنامه منو نگاه کن . اونوقت می فهمی . آره سفر دریایی .چی بهم خوش می گذره؟ کی انو گفته . آواز دهل از دور خوش . چی میرم جاهای مختلفو می بینم؟ با آدمای مخلف آشنا میشم؟ خوب آره . همه اینا درسته . ولی جای ماها که نیستین بفهمین سختی کارمون چیه . درد سرتون نمیدم وقتی از سفر بر گردم تصمیم دارم دربارش بنویسم.یه خاطره. یه سفرنامه . از این چیزا . زمانی هم که هستم سعی می کنم از چیزای جالب و خوندنی براتون بگم.حتما منتظر من باشید.چیزای خوبی براتون میارم. ولی بگمونم حالا حالا ها باید منتظر بمونید .می سپارمتون به خدا .

به زودی به جمع شما دوستان خواهم پیوست