دریای من . اقیانوس تو و دلفین های زیبا

آمده ام دریاچه قلب خویش را به دریای قلب شما پیوند زنم تا اقیانوسی عظیمی بسازیم و در آن شاهد غوطه وری دلفین های زیبا باشیم

دریای من . اقیانوس تو و دلفین های زیبا

آمده ام دریاچه قلب خویش را به دریای قلب شما پیوند زنم تا اقیانوسی عظیمی بسازیم و در آن شاهد غوطه وری دلفین های زیبا باشیم

به زودی به جمع شما دوستان خواهم پیوست

نظرات 2 + ارسال نظر
مرجان چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:50 ب.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سلام دوست گلم
تولد وبلاگتو بهت تبریک میگم . اگه نیازی داشتی هر کمکی از دستم بر بیاد دریغ نمی کنم
بای بای

شهرزاد شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام عادل جان عزیز انگاری نظر دونیت خرابه!!!
اخه من هر موقع ماله پست اخری یا قبلیشو باز میکنم نظردونی نداره فقط نظرا توش هست!!!
دیگه مجبور شدم که بیام پست اولی برات بنویسم!!!
تو نمیخوای هم اپ کنی وهم این نظر دونیتو درست کنی ؟؟؟؟
یه چیزی رو تو بخش نظردهیت باید درست کنی!!!!
من اپم خوشحال میشم که به منم سر بزنی!!!!
قربونت
فعلا....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد